Training Marktonderzoek en opbouw en inzet netwerk

Economie en Ondernemen

Eendaagse training waarin aandacht voor het belang van vormen van marktonderzoek en praktische handvatten voor uitvoering door leerlingen. Hoe het netwerk van docent en school uit te breiden, in te zetten en te onderhouden?

Er zijn geen data gepland. Meld s.v.p. uw interesse voor deze cursus bij helpdesk@bijscholingvmbo.nl.
Gebaseerd op 8 beoordelingen
print

Studiebelastingsuren

Contacturen
6
Voorbereiding en huiswerk
0
TOTAAL
6

Relatie met beroepsgericht programma:
Keuzevakken Marketing en Ondernemen

Programma dagdeel 1
• Belang en typen van marktonderzoek
• Wat zijn geschikte en minder geschikte onderzoeksvragen? Timing?
• Welke vormen van marktonderzoek zijn er en welke passen bij mijn leerdoel(en) en het programma?
• Hoe ontdekken leerlingen trends en andere marktontwikkelingen?
• Ontwerp lessen marktonderzoek t.b.v. het lesprogramma

Programma dagdeel 2
• Wat verstaan we onder netwerken? Welke veranderingen in benadering hebben plaatsgevonden?
• Welke vaardigheden zijn daarvoor nodig? Hoe leer je die leerlingen aan?
• Hoe breiden we het netwerk van de school, leerlingen en het team uit?
• Hoe kunnen we het netwerk van de stakeholders van de school inzetten voor de leerling?
• Wat zijn de praktische gevolgen van het opbouwen en inzetten van een netwerk?
• Hoe kunnen we een netwerk verbinden, uitbreiden en onderhouden vanuit de school?

Voorkennis nodig:
Nee
Werkvorm:
cursus
Scholingsveld:
praktijkleer / vakkennis
Voorbereiding noodzakelijk:
Nee
Aanbod mogelijk gemaakt door OCW en VO-raad:
Nee
Aanbieder:
ProDiCo
Soort aanbieder:
kennis / praktijkcentrum
Contactpersoon:
Sylvia Bakker
E-mailadres:
sylvia@wammes.net
Cursusdata:
Er zijn geen data gepland. Meld s.v.p. uw interesse voor deze cursus bij helpdesk@bijscholingvmbo.nl.
Prijs:
Nog niet bekend
Gevalideerd door lerarenregister:
bUpiHLUSrG
Leercyclus benoemd:
Nee


Wijzigingen in training doorgeven